23. august 2006

Brent!

Idag har jeg brent beinet mitt!! Espen lå og sov, mens jeg og Lise laget middag. Vi skulle ha spaghetti, så vannet sto i kjelen og fosskokte. Plutselig falt vifta over komfyren ned, og kjelen med det fosskokende vannet falt over meg!!! Det var vondt det!!! Heldigvis fikk jeg vann bare på beinet, og ikke hele kroppen, og det var bare høyre fotblad som fikk brannsår og blemmer! Tror aldri jeg har skreket så høyt, og aldri har Espen hoppet ut av senga såå fort!! Etter å ha vrengt bort sokka og buksa, sendte Espen meg inn i dusjen og fikk beinet mitt under kaldt vann. Heldigvis var han såpass våken at han visste hva som måtte gjøres, for jeg var så redd og sjokkert at jeg bare sto midt på gulvet og skreik.. som jenter flest vel! =P
Nå er jeg bare glad jeg hadde hell i uhellet, og at det ikke ble værre enn det ble! Komfyrvifter er skumle!! Sjekk om din sitter godt fast!





Stakkars
foten!

Ingen kommentarer: