3. september 2006

Varetelling!

Idag var det tid for varetelling på Kiwi! Jobb på en søndag!! Kan det bli værre?? Huffameg, menneskeplageri! Men for all del, 100% er jo ikke til å klage på da! =)
Klokka 9 troppa hele gjengen opp på Kiwi, fit for fight! Jeg ble selvfølgelig tildelt både krydderhylla og leverposteien denna gangen også!! Jeg liker virkelig ikke de hyllene!! Grrr! Men kom meg gjennom dem denna gangen også! ;) Vi var alt for effektive alle sammen og brukte bare 5 timer på å telle hele butikken, noe som betyr at vi ikke fikk pizza! Skuffende! Derfor gikk vi ut og spiste på et lurt sted etterpå. Bestilte en øl, og det som het husets burger, som viste seg å være en skakkskjært loff med en karbonade inni! Men var overraskende godt da! =)
Etter spisinga gikk turen til Sorrento, hvor min gjennomsiktige paraply med lyseblå stjerner på, som Alex allerede hadde forelsket seg i, ble et hett samtaleevne for eventuelle sexleker og lignende! Stakkars lille skjønne paraplyen min!
Etter et par øl gikk turen hjem for å gjøre lekser, noe som selvfølgelig ikke blir gjort på en søndagkveld! :P

Ingen kommentarer: