14. oktober 2006

Kiwifest!!

Idag var det personalfest på Kiwi, hjemme hos selveste sjefsTarjei! Det var leid inn folk til å drive butikken vår ikveld og greier, sånn at alle skulle få være med på festen! Vi møttes på Kiwi for å samle troppen, og tok taxi til Oppsal hvor Tarjei bor. Der var Tarjei og Christian allerede i full gang, og da vi åpnet døra til blokka hørte vi Kiwisangen ljome i trappene. Vi gikk etter lyden, og endte opp i aller øverste etasje! Det ble en kjempebra kveld med alkohol, adjektivfortelling, alkohol, Kiwi-quiz, alkohol og andre aktiviteter! Laget mitt, som besto av meg, Christian og Naveed vant quizzen! :D Utpå kvelden ble det også en konkurranse om hvem som fikk flest druer og andre ting inn i kjeften. Og jeg vant selvfølgelig den også! :P
Nærmeste nabo til blokka hvor Tarjei bor er Kiwi Oppsal, og da den stengte klokka 23, sto vi selvfølgelig samlet på terassen og sang Kiwisangen av full hals! Det endte jo med at låsansvarlig kom opp og festa med oss! Kjempekoselig fyr!
Utpå natta tok vi taxi til byen, og prøvde tappert og komme inn på maange forskjellige utesteder. Det gikk særdeles dårlig, siden flere i troppen ikke er 20 enda!








Meg og Carina!







Naveed og Kenneth!









Anne!











Lene Monika!







Tarjei begynner å
bli sliten stakkar!







Anders, Lene og Meg
litt utpå kvelden!





Kenneth, Meg og Anders
ute i tåka, mens vi venter
på en utroolig treig taxi!

Ingen kommentarer: