15. februar 2009

Pappas bursdag og visning!

Pappa har bursdag på onsdag, men vi har feiret nå i helga. Jeg og Espen dro til Odalen på fredag kveld og kom hjem til Bellapizza! :D NAMM!! Lørdag bakte jeg kake til Pappa, og utpå kvelden kom folka til middag og selskap. Koselig! =)



Marsipankake til Pappa!






Tidligere i uka satt jeg og titta på leiligheter på Finn.no, og forelska meg totalt i en skjønn leilighet på Teisen i Oslo. Den hadde visning på søndag, så vi fikk med oss Mamma og Pappa og dro tidlig innover til Oslo for å dra på visning. Jeg syntes det var sinnsykt fin, og hadde utrolig lyst på den. Men siden vi ikke har noe lån enda var det rimelig håpløst. Jeg innså at leiligheten var tapt, men ringte banken og fikk ordnet tid for møte angående lån sånn at vi ihvertfall kan se etter en annen leilighet. =)

Ingen kommentarer: