8. mars 2007

Litt oppdatering!

På tide å skrive litt igjen vel.. hva har skjedd i det siste? Hmmm.. i helga dro vi til Odalen! Må passe på å få kommet meg dit og kjørt litt bil så ofte som mulig nå for tida..blir dyrt å ikke få øvd noe som helst mellom kjøretimene! På fredagkveld spiste vi taco! Namm! :D Etterpå sovnet alle i hver sin stol, og pappa på sofaen, og etterhvert som vi våknet igjen gikk vi og la oss, en etter en! Znork! =P Lørdag var en skikkelig late-seg-dag! Sov til langt utpå dagen, og gjorde ikke annet enn å late oss alle samma. Eller, Pappa pusser opp da, vi andre latet oss! Mamma ymtet bortpå at jeg skulle kjøre litt bil, og sa jeg skulle ta Forden! Men da ble Ginemor sint! Jeg vil jo ikke kjøre den fine, nye, strøkne bilen til Mamma, er jo redd for å ødelegge den. Så etter at jeg fikk sagt alt hva jeg mente om det, gikk Pappa ut og satte istand den gode, gamle utslitte Volvo'en min! :D Så da søndagen kom var endelig bilen i orden, og jeg kjørte Volvo som bare søren! Det gikk kjempebra, og det var kjempegøy! :D Espen er en bra lærer! Søndagkveld gikk turen tilbake til Oslo. Vel fremme tok jeg en titt på akvariumet, og der lå nesten alle fiskene og fløyt med buken i været! =( Så ja, innavl er gøy, og å prøve å fylle på med noen nye gener var bare dumt!! Alle de kjære innavl-guppyene som jeg har avlet opp fra den ene lille skjønne fisken min, er døde! :(
Mandag var det skole og jobb og fullt kjør, og oppstart av prosjekt! Liker ikke prosjekt! Tirsdag hadde jeg min første kjøretime. Jeg var nervøs som bare søren, men det gikk kjempebra! =) Like morro som det var hjemme i helga, og forhåpentligvis fortsetter det å være like morro fremover! Har jeg flaks kanskje jeg har lappen før utgangen av 2011! :P
Igår, onsdag, hadde jeg med meg en brosjyre fra Cacas på skolen, og det var ikke så lurt. =P Hele prosjektgruppa sto på kne og ba om at jeg måtte bake noe godt og ta med på skolen på idag..så det gjorde jeg! Lise var hos meg og hjalp meg å bake..snill jente! =) Det ble sjokolademuffins med flytende kjerne! Det var namm det!! :D Og gruppa ble kjempeglad!



Mixmaster-Gine!







Ferdige muffins!
3 forsvant visst før vi rakk å
ta bilde! :P






Idag pyntet jeg resten av muffinsene og gikk på muffinsbesøk til Alex!






Muffins i kakeboks!







Morsk Alex spiser muffins!

Ingen kommentarer: