9. mars 2007

Lønningpils!

Idag kom lønna, så da må det drikkes! =) Vi møttes hos Anders for et aldri så lite vorspiel. Vi spilte Buzz, drakk alt for mye og hadde det kjempegøy! Jeg vant selvfølgelig Buzz'en! ;D Vi prøvde også å få igang noen drikkeleker, men innså fort at ingen kunne noen drikkeleker, så det gikk dårlig! Da Kiwi stengte var det på tide å komme seg på byen for å møte de stakkarene som måtte jobbe ikveld! Turen gikk til Biblos, hvor det var masse folk fra andre Kiwi-butikker også, så det var gøy! :D Der var det drikke på sjefens regning, kan det bli bedre? ;) Ulempen er at alle blir så fulle da drikket er gratis! :P Laaangt utpå kvelden var det på tide å komme seg hjem, og gentleman som Kenneth er sto han i taxikø med meg, bare for at jeg ikke skulle bli voldtatt! Det endte istedet med at alle taxiene dro avgårde mens vi ble stående og skravle en halv evighet! Men kom meg da hjemover til slutt! =P



Tarjei, Lene Monica og Carina!








Ajmal!








Lene Monica og Carina!











Ginemor og Anders!
(Åneidu, du slapp ikke unna! ;P)







Amir!







Amir, Kenneth, Ajmal,
Tarjei og Carina =)








Ajmal og Carina!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm... ingen bilder av meg altså? Særdeles skuffende! Men vent litt! Det er jo ikke skuffende i det hele tatt! Mange takk :)

Gine sa...

Bare vent du, fikk jo et par fine bilder av deg fra denne kvelden nå nettopp! ;) Muhaha! Oppdatering på gang! ;)