23. januar 2008

Så var det ikke over allikevel..






16. oktober 2007 gikk jeg ut i permisjon fra jobben min på Kiwi, og selv om permisjonen bare skulle vare ut januar, var jeg ganske så overbevist om at Kiwiepoken i mitt liv var over for evig og alltid, siden jeg var dritt lei av det stedet!! Men den gang ei.. Idag har jeg vært på Kiwi og fått tilbake jobben min. Så fra neste uke er jeg vel låseansvarlig på Kiwi Storgata 33 igjen. Må innrømme at det er litt nedtur å begynne der igjen, siden jeg var så sjeleglad for å ha slutta der. =P Men jeg trenger pengene, og da jeg er så utrolig lite motivert da det gjelder tegnspråk for tida, så er det greit å ha en jobb som ikke innebærer tegnspråk. =) Og så har jeg jo savna alle kollegaene mine der nede veldig mye da! Så jeg prøver igjen! Får se hvor lenge jeg holder ut denna gangen! :P

Ingen kommentarer: