23. mars 2008

Praksis og påske

De siste 5 ukene før påske var det praksis, og den hadde jeg på Elvebakken videregående skole. Det var kjempebra! Trivdes kjempegodt der, kjempekoselige og ikke minst veldig flinke veiledere, hyggelig bruker, en flott skole, og veldig mye variert tolking. Kjempebra! :D Følte jeg utviklet meg masse i praksis, så da var vel jobben gjort! =) Men med tanke på at det var opp til 8 timer tolking om dagen, og at jeg i tillegg har jobbet på Kiwi 2 dager i uka, og hatt 1-2 tolkeoppdrag i uka, så har det ikke vært veldig mye fritid. Har nok aldri før vært så sliten som jeg har vært, og det ble ikke akkruat verken tid eller ork til å blogge så mye! Meeen, det var gøy! :D Selv om jeg var utslitt da påsken endelig kom!



Ei kake jeg hadde med
i praksis =)




Så var det påske ja.. Første helga i påsken gikk med til litt fyll, og å jobbe litt på Kiwi, så på mandag gikk turen til Odalen i noen dager! Der gikk tida med til å slappe av mest mulig, og nyte ferien. =)
Torsdag tok vi turen til Bjønnåsen, for å være med Svigers på hytta i noen dager. Der var det strålende sol, men hva hjelper det når det blåser og er 20 minusgrader! *Hutre* Det meste av tida gikk med til å sitte inne og pusle puslespill 1000 brikker (på to dager), og strikke lue til Espen. Fredag var vi en liten tur nede på Persbu (et sånt lite lokale der) og så på et skirenn for barn, så der fikk vi noen drag frisk luft. På lørdag var det nesten vindstille så vi gikk en liten tur langs veien der, blant de himla høye brøytekantene som var der! De var høyere enn meg!! (Jaaada, jeg veit jeg ikke er spesielt høy av meg, men da brøytekantene er over 1.60, så er de faktisk høye!) Stort mer enn det gjorde vi ikke i påsken..bortsett fra å spise påskeegg og drikke rødvin! ;)



En høy brøytekant!

Ingen kommentarer: