27. april 2008

Varetelling

Så var det klart for varetelling på Kiwi igjen. Faktisk så er det et år siden sist jeg var med på varetelling, i april i fjor. I september valgte sjefen å bruke tellelag, og nyttårsaften hadde jeg jo permisjon. Så nå var jeg fit for fight igjen. Klokka 10 troppet de fleste av oss tappert opp utenfor lagerporten, og venta i en halvtime på en sjef som hadde møtt opp uten nøkler! ;P Denne halvtimen brukte jeg og Lise på å ringe på døra hos Preben..stakkar! Han åpna aldri! Dååårlig! Da jeg snakket med han senere på dagen trodde han at en eller annen alarm hadde gått mens han sov. Stakkar! =P

Etter en evighet kom vi oss omsider i gang med tellinga, og i år slapp jeg å telle krydderhylla! :D Første varetellinga mi uten å telle over 500 krydderposer og 3-400 leverposteibokser! Godt! Men derimot fikk jeg lyspærehylla da, litt dritt den og! :P Og etter tappert å ha telt både lyspærer og vaskemidler, ble jeg og Lise plassert i kjøledisken for å telle den. Kunne vært gøy det, hadde det ikke vært for at den har klikka og tømmer vann utover hele gulvet!! Var våt til knærne da jeg var ferdig! Midt i bippinga (som i å bippe varene i kassa og gange med antall for å få telt) så klikka hele systemet, og vi måtte telle en del varer om igjen! Da var det grunnlag for en del frustrasjon der.. Men kom oss gjennom det også, og var ferdig 3 timer etter planen!
Men fikk masse god pizza midt på dagen da, så da var det hele overlevbart allikevel! :D

1 kommentar:

kjeng sa...

Nå er det leeeeenge siden det her skjedd noe her, Gine..