8. november 2009

Utfordring 1

Carina har utfordret meg, ikke bare èn, men to ganger!

Den første utfordringen var som følger:

1. Skriv 10 ting om deg selv.

- Jeg liker ikke tomat!
- Det stedet jeg har alle de gode barndomsminnene mine fra er Berget Camping! *Savne*
- Jeg har tre hull i høyre øre!
- Jeg har aldri vært i Trondheim.
- Jeg kjøper alt for mange sko, men ender med å bruke de gamle Nike-skoene mine.
- I desember skal jeg til syden for første gang!
- Jeg var ikke hos frisør mellom 1994 og 2008! (Men jeg ble klippet av andre..)
- Jeg har vært i Russland.
- Jeg har aldri feiret en julekveld hvor det har vært en nisse!
- Jeg hater når månen er stor. Skummelt!


2. Legg ut et bilde som er et av dine beste minner. Fortell om det.

Jeg og Lise på venninnetur til London! Herlig tur med masse venninnetid, som vi ikke har tid til så mye av i hverdagslivet for tida..
Her er vi litt skremte oppe i London Eye!



3. Legg også ut et bilde du liker, og fortell hvorfor.



Jeg har gått ned 18 kilo og er strålende fornøyd med det! =)









4. Så et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.



Huset til Bestemor brant i juni 2007. =( Der forsvant mange gode minner fra barndommen.






5. Så utfordrer du fem til.

Jeg utfordrer:
- Lise
- Martine
- Line
- Preben
- Helge

Ingen kommentarer: