14. august 2007

Fagoperatør!!

Idag hadde Espen fagprøva som han har grudd seg til i to år!! Jeg tror aldri jeg har vært så spent i hele mitt liv! Gikk i hele dag og bare ventet og ventet og ventet på at han skulle ringe og si hvordan det gikk! Tror jeg var enda mer nervøs enn han! Men han sto med glans, og alt var bra fryd og gammen!! :D
Jeg brukte dagen på å bake en kake til han! Gratulasjonskake hvis det gikk bra, og trøstekake hvis det skulle gå galt! Heldigvis ble det en gratulasjonskake! :D

På kvelden kom Mamma og Pappa innover for å feire litt med oss, og vi gikk på Mamma Rosa på Egertorget og spiste god mat! Jeg spiste indrefilet av hjort, svin og okse med fløtegratinerte poteter og skogsoppsaus! NAMM :D Så dro vi til oss og spiste kake til dessert! =)

GRATULERER Gutten min! :D Fagoperatøren min! ;)



Kake!!

Ingen kommentarer: