26. august 2007

Fyll igjen!

Jeg hadde noen dager fri, så jeg dro til Odalen på tirsdagskveld for å øvelseskjøre litt! Må ligge i hardtrening nå, snart oppkjøring! Prøvde iherdig å bytte bort vakta mi på Kiwi på fredag, men den var det ingen som ville ha. Så da måtte jeg dra tilbake til Oslo for å jobbe. Anders syntes det var en ypperlig mulighet til å fylle litt, så torsdag endte jeg, Anders og Ingvild opp på byen. Jeg og Anders hadde et biiiittelite vorspiel hos han, før vi møtte Ingvild på byen, og ble der til langt på natt. På vei hjem fant plutselig jeg og Anders ut at vi måtte ha nachspiel, så vi dro til han igjen. Vi fortærte en svidd grandiosa og kald rødvin, og holdt på til klokka 7 på morgenen. Da fant jeg ut at det var på tide å komme meg hjem, siden jeg skulle på jobb klokka 15. =P Gøøøøøøy hadde vi det! :D





Weee!








Anders beviser at
han klarer å få
knyttneven i munnen!









Begynner å bli seint
på Ginemor!









Invilds nye
hobby!




Etter å ha jobba på fredag skulle jeg ta nattbussen tilbake til Odalen. Den går jo klokka 1 på natta, så jeg tenkte jeg skulle bruke laaang tid på å stenge Kiwi og bruke opp tida på den måten. Men den gang ei. Aldri før har det gått så bra på Kiwi, og vi var ferdig med absolutt alt vi skulle, og mye mer enn det også, allerede en time før vi skulle stenge. Så vi var ute fra Kiwi halv 12, og hva skal man finne på da da? Deeet endte med at jeg og Marthe gikk på Sorrento for å ta en pils. Der møtte vi Runar og noen venner av han, så det ble gøy å vente på bussen! ;)
Kom meg ombord på bussen, og vel fremme i Odalen var bussjåføren så elskverdig at han stoppet midt i veien for å slippe meg av, så jeg skulle slippe å gå helt fra bussholdeplassen midt på natta! Koselig fyr! :D Men i det jeg gikk av bussen hørte jeg et helt forferdelig bråk av noe musikk! Trodde noen i bygda hadde en liten fest, men det viste seg at Bootleggers hadde jubileumsfest i en park like ved, og den jævlige musikken holdt på konstant i to døgn! Så resten av helga brukte jeg på å ikke få sove!! Sliiitsom helg!


Spitzi liker seg i
Odalen, for der får
hun være ute og
kose seg!






På vei ned fra
kirsebærtreet!








Tjollahopp!

Ingen kommentarer: