17. september 2007

Andreas på Oslotur! =)

I helga var Andreas, min gode Måløy-venn, på Oslotur for å ha frisbee-turnering! Laget hans vant selvfølgelig! ;) Siden det er omtrent 5 år siden sist jeg møtte han, syns jeg virkelig det var på tide å hilse på han igjen. Og selv om vi hadde litt dårlig tid på lørdagen, så dro jeg med meg Lise og Christopher til Ekebergsletta. Christopher fant plutselig ut at det var jo sånn bil-loppemarked der, så han forsvant på det mens jeg og Lise snakka med Andreas. Veldig koselig å treffe han igjen, selv om det bare ble et stusselig kvarter før han måtte spille kamp. Jeg skulle bare kjøre Lise og Christopher hjem, men det endte med at jeg ble der til middag. Biff og pommfri! Namm! :D De skulle drikke vin, så det endte med at jeg ofret kjøringa for vin. Men vinen smakte pyton! =( Jeg hadde jo allerede valgt å la bilen stå, og det gikk ikke an for en lite vondt vinglass, så da tok vi en flaske til gitt. Plutselig var begge flaskene tømt og vi var i veldig godt humør. Så da dro vi like så greit på byen og møtte Espen som hadde vært der i 12 timer allerede og var godt i gang. Siden det var Døves Mesterskap i fotball i helga også, fikk jeg Tonje til å komme på byen også. Flere år siden jeg har møtte henne også, så det var kjeeeempekoselig å møte henne igjen! :D

Mandag skulle jeg og Lise på shopping for å finne "tolkeuniform" til meg. Det vil si mørke klær som dekker fra halsen og ned. Klær jeg absolutt ikke går med til vanlig, så ble litt vanskelig. Andreas ringte og ville finne med noe, så han ble på shopping stakkar. Etter flere timer med mye om og men, og en million prøvinger, fant jeg endelig noen gensere jeg likte! Men da sto jeg der med 3 jeg ville ha, men hadde bare råd til to. Sleit skikkelig med å velge!! Andreas ble dritt lei, så det endte med at han nappa fra meg den ene, løp til kassa og kom tilbake med gensern som bursdagsgave til meg! TUSEN TAKK!! :D
Etter endt shopping gikk vi på McDonald en liten tur, hvor jeg tryna i trappa da jeg skulle si hade til Andreas! =P Koselig å treffe både Andreas og Tonje igjen, håper ikke det blir like mange år til neste gang!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg virklig tøfft ut da du tryna på mac'n :P

Gine sa...

Det var nok ikke like tøft for meg som det så ut for deg men! :P