23. september 2007

Odalen og Brumunddal!

I helga var jeg og Espen i Brumunddal. Dit kan vi ikke ha med lille Spitzi, så på torsdagskveld tok vi en snartur til Odalen for å levere henne der. Vi spiste god middag, før vi dro tilbake til Oslo igjen. Fredag dro vi til Brumunddal, og kjørte i kø nesten hele veien. Slitsomt! Foreldra til Espen visste ingenting om at jeg har fått meg førerkort, så de ble veldig overrasket da vi plutselig sto på døra der! :D Fredagskveld dro vi på "byen" i Brumunddal med Espens foreldre og noen venner av dem. Jeg var så sliten at jeg nesten sovna der. Lørdag kjørte jeg og Espen litt rundt, så på det gamle huset deres med 5 etasjer!! Tenk å selge det huset for å flytte inn i et rekkehus!! :O Videre besøkte vi besteforeldra til Espen, og kjørte rundt omkring overalt. På kvelden spiste vi goooood kyllingfilet og så på "Skal vi danse?".
Søndag sto vi opp tidlig og dro til Odalen. Der koste vi oss med alt for mye mat, og la oss tidlig. Så dro vi til Oslo igjen på mandag morgen. Og jeg dro til tannlegen for å reparere framtanna mi for tredje gang på en måned!

Ingen kommentarer: