29. november 2007

Banankebab og julekalender!

Torsdag dro jeg og Lise til Storo for å handle inn til å lage adventskalender til gutta våre! =) Vi fikk erfare jææævlig dårlig kundebehandling på H&M, og ble igrunn enige om at samtlige ansatte på Storosenteret måtte ha en innmari dårlig dag! Etter å ha handla dro vi på kebabsjappa for å spise litt. For noen dager siden satt jeg og funderte på hvordan det hadde smakt med banan i kebab...? Både jeg og Lise spiser jo banan på taco, og det jo både sterkt og jumpete og kan minne om kebab på mange måter, så jeg var ganske overbevist om at banan i kebab måtte bli godt! Så det skulle vi finne ut idag! Og ganske riktig som jeg trodde, banan i kebab var kjempegodt! =D
Etter oppspist banankebab dro vi til Lise og pakket inn kalenderpakker for harde livet til langt utpå kvelden!

Ingen kommentarer: