24. november 2007

Kiwijulebord!

Selv om jeg ikke jobber så særlig mye på Kiwi for tida, så er jeg jo fortsatt ansatt på papiret! Så da ble det julebord på meg! =) Møtte opp på Fridays i Karl Johan, før turen gikk videre til et SAS-hotell. Der var det middag, med kalkun, poteter, rødkål, rosenkål og masse gode greier! Namm! Og selvfølgelig vin! ;) Og så var det litt mer luksus enn hva jeg er vant til må jeg si. Kelnere med sånt hvitt håndkle over armen og greier. Stas! Da alt for mye mat var fortært, kom en diger porsjon med riskrem! Den ble ikke spist opp gitt...
Resten av kvelden gikk vel med på å skravle med gamle kjente, og å drikke selvfølgelig. Før turen gikk hjemover utpå natta!




Meg og Carina!








Carina og Tarjei!








Ajmal og Carina i
sitt ess! ;)






Amir, Linn, Ajmal
og Kenneth!

Hvem drakk Ajmal
under bordet..?



Utpå kvelden kom Anders
og Ingvild innom, og da steg
stemningen fort gitt! ;)








Men så forsvant de like
fort som de kom...







Kenneth og meg!







Og utpå natta kom
Naveed også!

Ingen kommentarer: