9. februar 2007

Ikea!

Jeg, Lise og Alex skulle på Ikea idag. Siden jeg slutta på skolen klokka 12, men Alex ikke sluttet før ca 14, skulle jeg og Lise bare svinse rundt i sentrum mens vi ventet. Og han skulle såklart si ifra så fort han var ferdig på skolen. Jeg og Lise satte oss ned og slappet av og spiste en Calzone mens vi ventet!


Jeg og Lise har spist Calzone!
Vi roter da aldri!!;P





Tiden gikk, og siden vi ikke hørte noe fra Alex sendte jeg en melding da.. og tror du ikke den fjotten aldri hadde kommet seg på skolen da??! Og bare ikke sagt ifra! *sukk* Hvorfor ble vi ikke overrasket? Hihi ;)
Han kom seg omsider nedover, og vi rakk akkurat bussen til Ikea. Og siden vi var så treige måtte vi såklart stå! Men avgårde bar det! =) Ikea er alltid like gøy, og det er merkelig hvor mye man finner ut at man trenger sårt når man går rundt der! Man bare måååå ha det! Jeg kjøpte masse merkelige ting, glass og boller og blomster og greier og greier! Lise kjøpte også en god del forskjellige ting, mens Alex kjøpte 4 lyspærer! :P Hva er det med at gutter alltid klarer å la være å kjøpe så mye rart? Flinke er dem!
Etter endt handling kjøpte vi noe å bite i mens vi ventet på bussen hjem! For min del var det et alldeles vidunderlig wienerbrød, og en brus som jeg rotet bort før jeg rakk å drikke den! Så gikk turen hjemover, og vi måtte såklart stå nå også! Gentleman som Alex er ble han med meg hjem bare for å bære alle tingene mine! :D Snill er han!


En lang og to små på bussen!









2 søte små hjerteblomster
jeg kjøpte! =)

Ingen kommentarer: