10. februar 2007

Kiwifyll!

Idag har jeg låst Kiwi for andre gang i mitt liv! De to værste dagene å låse på er mandager og lørdager, og hvilke dager har jeg låst nå? Jo selvfølgelig mandag og lørdag!! Men jeg har jo overlevd, så det er jo et bra tegn! =) Idag gikk det bedre å låse enn sist, og jeg var i rute hele veien! Flink er jeg! =P Robert hadde bursdag igår, og idag har han fest for oss Kiwi-folka! Alle de andre dro på fest, mens jeg, Rolv, Carina og Naveed var på jobb. Naveed sluttet ni og dro rett på fest da, mens Carina dro dit klokka 10. Jeg og Rolv stakkar måtte bare bli der. Hjelpsom som han er, så ble han der for å hjelpe meg med de siste tingene som måtte gjøres, så vi kunne slå følge ut på byen for å møte de andre. Vi fikk gjort alt som skulle, så fikk vi i oss litt alkohol og møtte de andre på Last Train! :D To bønder i byen er ikke helt trygt, så vi travet Karl Johan opp og ned og opp igjen før vi endelig fant folka! Der ble jeg spandert på i hytt og pine, både øl, drink, shot og alt som er, så da ble man jo ganske fort full da! Det var ikke så bra, men det var utrolig gøy! :D Bursdagsbarnet Robert hadde forsvunnet da, så han rakk jeg aldri å gratulere! Etter en stund stengte Last Train, så da var det bare å prøve å komme seg hjemover. Lange taxi-køer skulle vi ikke ha noe av, så vi gikk og vi gikk og vi gikk! Tarjei stakkar holdt på å fryse ihjel! Etter å ha gått i en evighet kapra omsider jeg og Tarjei en taxi! Tarjei løp for harde livet mot en taxi, og tok igjen noen jenter som hadde venta leenge! Han hoppa inn i framsetet, mens denne jentegjengen satte seg baki! Og da begynte en iherdig krangel og hvem som var der først! Taxisjåføren sa av en eller annen finurlig grunn at det var Tarjei som hadde ventet lengst og som var der først, så jentene måtte bare gå ut så jeg kunne sette meg inn! :P Genial taxisjåfør! :D


Anders og Rolv!








Rolv, Lene Monica og Meg.
Ginemor frøs, og lånte litt
klær i hytt og pine!




Det ble bare to bilder ikveld, før kameraet takket for seg!

Ingen kommentarer: