27. februar 2007

Jobb, skole og mørkepåsitting!

Igår var det jobb igjen, og det gikk ganske bra..bortsett fra èn jævla møkkakunde som jeg kranglet skikkelig med!! Møkkamann altså, han kranglet på noen priser, og enda jeg sa han skulle få varene for lavere pris var han fly forbanna!! Han nappa med seg alle lablene våre, dytta meg unna og strøyk på dør! Lablene og kvitteringa har han sendt til hovedkontoret i Kiwi for å lage sak! Møkkamann! Heldigvis skjønte de folka der at det bare var en gærning som var ute etter å krangle da, og gjorde ikke noe ut av det! =) Ellers gikk jobbinga veldig bra, fikk gjort alt vi skulle, tatt alle varer og tiil og med rydda butikken! Jeg og Carina ryddet hele butikken på en halvtime!! Om den egentlig ble så veldig ryddig er vel en annen sak! =P

Idag har vi hatt 7 timer på skolen, og det er virkelig ikke jeg vant til lengre! Og iallefall ikke 7 timer på bare tegnspråk! Det var slitsomt! Men det var gøy! =) Vi tolket poetiske tekster..sanger, dikt og andre grusomheter! Klarte å finne mange finurlige løsninger på alle grusomhetene! Gøy! Og så hadde det skjedd noe merkelig med romfordelinga, for vi ble plassert i det største auditoriumet på Helga Engs Hus..og vi var 15 elever!! =P

Da kvelden nærmet seg var det tid for litt mørkekjøring..eller, mørkepåsitting. Er jo slutt på tida da man skulle kjøre selv i mørket, nå bare sitter man på med kjørelærern og observerer! Tror ikke man lærer en dritt av det. Det trodde ikke kjørelærern heller! Men vi la i vei på mørkepåsitting da..kjørte til Kløfta og herja litt villt der, før vi dro tilbake. En døv jente var også med idag, og hun hadde glemt å bestille tolk. Så da satte lærern meg til å tolke alt samma, så jeg var tolk i 3 timer! Forferdelig slitsomt på en dag som denne, men det gikk da bra, og hun virket veldig førnøyd! =) Veldig bra praksis! :D

Ingen kommentarer: