18. oktober 2008

Første uka med trening overstått!

Nå har det gått en uke siden vi meldte oss inn på Sats, og jeg har allerede trent fire ganger!! Gud så flink jeg er! ;) Og så så utrolig gøy som det er! =) Gleder meg til å gå på trening hver eneste gang, og syns det er litt stusselig de dagene jeg ikke skal dit! Håper virkelig det fortsetter å være sånn, selv om jeg mistenker at det bare er en glede som er der i oppstartsfasen! På tirsdag var jeg og Lise på StramOppPuls, litt sånn halvveis aerobic i en halvtime, og så styrke en halvtime! Det var litt vanskelig med alle disse trinnene jeg aldri har vært borti før. Da jeg endelig kom inn i det og fikk det til, så bytta de jo trinn! *sukk* Men det var utrolig gøy, og øvelse gjør mester! Så dit skal vi fast hver tirsdag!
Torsdag var vi på spinning, min første spinningtime i hele mitt liv! Det var ikke så ille som jeg har hørt folk si, og mye morsommere enn jeg trodde! Men rompa ble like vondt som folk har sagt at den blir da! Hehe! ;) Planen framover er ihvertfall spinning fast hver torsdag.
Idag dro jeg og Lise nedover for å trene litt på egenhånd, og gikk og jogga på tredemølle i en halvtimes tid, da vi innså at det bare var 20 minutter igjen til treningssenteret stengte, så da ble det noen korte minutter med styrke før vi måtte forte oss ut derfra! Kort, men effektiv treningsøkt!

Ingen kommentarer: