25. oktober 2008

Globb Globb

Ja nå har det gått over en uke uten blogging gitt, men så har det da heller ikke skjedd spesielt mange nevneverdige hendelser i livet mitt! Dagene går med til alt for mye jobbing, og så klarer jeg tappert å trene 3 ganger i uka. Er veldig fornøyd med all denne treninga, hadde aldri trodd jeg skulle klare det! Og like morro er det enda! :D Men det er himla smertefullt til tider, og på disse StramOppPuls-timene må jeg innrømme at jeg har trodd jeg har vært døden nær opp til flere ganger! Men jammen meg har det gått bra hver eneste gang gitt! Hehe! ;) Nå gleder jeg meg bare til jeg begynner å se framgang. 
Med all denne jobbinga og treninga, og så alle disse husmorpliktene vi jenter har, blir det ikke tid til stort mer i livet mitt gitt. Ergo blir det ikke så mye å blogge om heller... Triste greier! Men livet er herlig for det da! :D 

Ingen kommentarer: