19. oktober 2008

Kiwifyll!

Selv om man har sluttet å jobbe på Kiwi, så slutter man ikke å gå på personalfestene! ;) Lørdag var Naveed så hyggelig at han inviterte til personalfest hjemme hos han. Det var også litt avskjedsfest for Ajmal og Kenneth, siden begge to har sviktet Storgata 33 og begynt å jobbe i andre Kiwibutikker. Etter å ha vært hos Naveed noen timer, hvor vi både kranglet med stereoanlegget hans, spiste kjempegod pakistansk mat, drakk alt for masse vin, lagde kunstneriske abstrakte stearinlysølflaskekunstverk (som jeg dessverre ikke har bilde av!), og diskuterte irriterende Kiwikunder, så gikk turen nedover mot Grünerløkka. Vi prøvde å komme oss inn diverse steder, som alle var fulle, men endte til slutt opp på Baldoria, og ble der til det stengte!




Edel, Andreas og Lise
tidlig på kvelden!






Christian med nødvendige
ting for kvelden, mens Mari
er lettere skeptisk!







Jeg fikk et meget
spesielt vinglass!





Lise derimot fikk et
normalt vinglass, men
det var nok hull i det for
det minka så utrolig fort
fra det!






Kenneth!








Mari og Carina!








Meg og Lise =)









Edel, Mia, Ajmal og en
uinteressert Naveed!







Carina og Meg!







Mari, Naveed og Carina!








Kenneth, Mobeen og Rolv!









Lise og Kenneth!







Ajmal og Mari!








Kenneth og Meg!
Sliiiitne!

2 kommentarer:

kjeng sa...

Det måtte da være hull i vinglasset ditt også! "Jeg tror vi er i Oslo!"

Gine sa...

Hehe! :P Er ikke såå greit å vite hvor man er da! Men nei det var nok langt fra noe hull i det glasset, jeg drakk nok hver eneste dråpe selv! ;P