12. oktober 2008

Trening!!





Etter å ha vært alt for lat alt for lenge fant jeg ut at det var på tide å gjøre noe med det! Etter mye om og men og fram og tilbake, fant jeg ut at jeg skulle melde meg inn på Sats, og begynne å trene! Men jeg har jo absolutt ikke styrke til å trene alene, så da klarte jeg etterhvert å overtale både Lise og Espen til også og melde seg inn! Så igår tok vi mot til oss og tok turen til Sats på Storo og meldte oss inn! Da var første skrittet tatt, og vi var meget fornøyde!
Etter en masse anbefalinger fra bekjente om å kjøpe pulsklokke for å klare og beholde motivasjonen over en lengre periode, tenkte jeg at jeg like greit kunne kjøpe meg en. Så vi trava litt hit og dit mellom forskjellige sportsbutikker, og fant til slutt en pulsklokke jeg kjøpte! Alt for dyr! =P Jeg fant også en utrolig nydelig (og igjen alt for dyr) treningsbukse som jeg falt pladask for. Så den måtte jeg ha. Heldigvis var den på salg da! Så igår brukte jeg nok mer penger på trening på èn dag enn jeg har gjort hele mitt liv tilsammen! :P Men det er forhåpentligvis verdt det!




Pulsklokka mi!
Polar Fitness F6F Diamond!







Og her er buksa mi! =)
Röhnisch, Kari Jaquesson
sin kolleksjon! Selvfølgelig
med rooooosa detaljer! ;P
(Må vel kjøpe meg genseren
også nå, siden jeg blogga bilde
av den!)

Idag var det klart for å sette igang med treninga, og vi tok turen ned til Sats Storo igjen, alle tre! Vi trodde det skulle bli et helvette, men vi hadde det faktisk utrolig gøy! :D Etter halvannen time på tredemølle, sykkel, og en haug med andre merkelige apparater, var jeg svett og god, og 900 kalorier fattigere (i følge pulsklokka!). Alle de som anbefalte meg pulsklokke hadde ihvertfall rett i at det er utrolig motiverende å se hvor mye kalorier man forbrenner og alt det der! =) Så den er jeg glad jeg brukte masse penger på! Men for all del, den kan være litt irriterende også. Når det begynner å bli skikkelig morsomt med treninga og jeg tar i litt ekstra, så piper det nede på armen og jeg får streng beskjed fra klokka om å roe meg ned, fordi jeg er utenfor min egen OwnZone da det gjelder hjerterytme (eller noe sånt)! :P
Jeg og Lise har booket oss på både StramOppPuls og Spinning denne uka, så dette blir spennende! Får håpe alt fortsetter å være like morro! :D Så skal vi bli sunne og slanke og spreke og alt det der! ;)

2 kommentarer:

Martine sa...

Pulsklokke er definitivt en bra motivasjon! Har det selv, og syns det er morsomt å rote rundt i dataene. hihi. :D

Gine sa...

Ja, den er en super motivasjon! Blitt helt avhengig, så hvis jeg glemmer den en gang blir det sikkert ikke noe trening på meg! Hehe! =P
Den er ikke sååå innviklet, så jeg har ikke så mye data å rote rundt i, men morro med det lille jeg har! ;)