3. desember 2008

10 kilo!! :D

Etter et par år med sakte men sikker oppgang i vekta og utallige halvveise forsøk på slanking, totalt uten hell, fant jeg ut at det var på tide å gå seriøst til verks og få orden på vekta før det gikk alt for langt! Derfor meldte jeg meg like så greit på et Grete Roede-kurs i august. Så siden 27. august har jeg vært på kurs hver eneste onsdagskveld. Der veies vi, og vi får vite hvor mye vi har gått ned. Og idag bikket nedgangen min endelig 10 kilo!!! :D 10,5 har jeg gått ned nå, for å være helt nøyaktig! =)

De 10 kiloene feiret jeg med å kjøpe en boks Ben&Jerry-is som belønning til meg selv for hardt arbeid! Marianne og Truls snakker om Ben&Jerry dag ut og dag inn på jobb, så jeg blir jo helt gal av å ikke kunne spise det! =P Men idag skulle jeg endelig få smake det. Har bygd opp forventninger i flere måneder nå og gledet meg som en liten unge! Og åpna boksen, spiste omtrent kvarte boksen, og var stappmett!! Sinnsykt godt, men gud så mettende! Putta boksen i fryseren, og etter et par timer henta jeg den igjen. Da klarte jeg en kvart boks til, så kasta jeg inn håndklet og ga resten til Espen!

Ingen kommentarer: