19. desember 2008

Siste dag på jobb før jul!

Idag var endelig siste dag på jobb før jul, og det skal virkelig bli herlig med ferie nå!! :D Helt siden jeg tidlig i høst fortalte Marianne og Truls at jeg har en oppskrift på muffins med Bamsemums og Dumle i har de mast i ett sett om at jeg må ta med det. Men siden jeg slanker meg baker jeg jo minst mulig for tida, så for å unngå det i det lengste lovet jeg å ta med muffins siste dag før jul. =P Idag var dagen kommet, og muffinsene var med. De ble kjempegode, og både Marianne og Truls var strålende fornøyde! :D Det ble også alle andre som fikk muffinser! =)
Etter å ha tolket avslutningen for klassen, og hatt en muffinsspisepause, var det juleavslutning for de ansatte. Først var det samling i auditoriet hvor rektor først snakket litt, så leste Espen "Piken med svovelstikkene", før Sølvguttene sang julen inn. Det var nydelig, og jeg fikk virkelig julestemning! =) Etter Sølvguttene hadde sunget var det kjempegod julelunsj i kantina, så var det juleferie! :D




Goooode muffins! :D











Namnam!!!











"aaaaawww"











Jeg syyyynder
mot Grete Roede! :O










Kopperud banner
og står i! :P











Tøffe skoa til
Kopperud!

Ingen kommentarer: