1. juni 2011

Drømmebilen min er solgt!! =(

For sånn ca halvannen måned siden var jeg og Espen på vei til Odalen, og på veien møtte vi denne fantastiske bobla! Jeg ropte ut til Espen: "Den bobla der SKAL jeg ha, enten den er til salgs eller ikke!!!" Etter dette tok vi opp igjen vår gamle drøm om å kjøpe boble, og vi har sett på masse bobler etter hvert, men uten å ha funnet den riktige bobla for oss. I helga var jeg inne på Finn.no for å titte på bobler igjen, og gjett hva som lå der!! Jo, akkurat den bobla jeg ville ha!!! Det MÅÅÅ jo bety at jeg skulle ha den??
Men innen jeg rakk å reagere, og før jeg fikk dratt og sett på den, var den allerede solgt!! :( Så da var det nok ikke meninga jeg skulle ha den... *Sukk* Den var jo ikke akkurat i god stand... Men guuud så fin, og guuuud så GINE den er!! Søte bobla! Skal kjøpe meg min egen søte lille boble og lakkere sånn jeg. (Espen for sin del er nok lykkelig for at den ble solgt før jeg rakk å reagere!)

1 kommentar:

Unknown sa...

Gina, du gjør en fabelaktig god jobb. Er du opprinnelig fra Odda? Og hva er det som gjør at du valgte en tolkeutdannelse?
På forhånd takk for svar. Mvh Aud Bakken