14. juni 2011

Middag med Martine!

Jeg har lenge hatt lyst på å teste maten på Gutta fra Calcutta på Alexander Kiellands plass. Jeg elsker indisk mat, men siden Espen ikke er så glad i det har vi aldri tatt turen dit.. Men her om dagen spurte Martine om jeg hadde lyst til å bli med dit, og så klart hadde jeg det!! :D Imponerende hvor mye jeg har truffet Martine de siste ukene!! Koselig! =)
I dag spiste vi altså på Gutta fra Calcutta! Helt fantastisk god mat!! Jeg spiste en helt vidunderlig korma med ris og hvitløksnan til! NAM!!! Dit kommer jeg garantert til å gå igjen!! =) Hyggelig betjening var det også, og fine lokaler! =)

Etter at vi hadde spist ble jeg med Martine en tur til sentrum for å se etter en sykkeltrøye til henne. Men hun fant ingen hun ville ha... Jeg derimot burde ikke slippes løs i butikker. Jeg lider av shoppingabstinenser av å sitte hjemme og være dårlig, så jeg endte plutselig opp med en ny sommerkjole, en ny topp og to nye neglelakker på 20 minutter!! Fy på meg!!
Jeg ble nok straffet, for etter en halvtime var jeg så dårlig at jeg bare måtte hjem og legge meg! =(
Jeg er lei av å være dårlig!!

Søte Martine!

Vi fikk regninga i et søtt lite skrin,
med en kopp med minilakrispinner!

Ingen kommentarer: