16. juni 2011

Pakker i posten! :D

Jeg har fått tre pakker i posten i dag!! :D Det er rart med det.. Jeg har bestilt ting fra tre forskjellige steder, tre forskjellige dager. Allikevel kom alle tre pakkene i dag! Kunne jo fordelt spenningen over flere dager! ;) Men for all del, morro med pakker! :D
Pakker! :D
Jeg irriterer meg sånn over hvor tynt håret mitt har blitt!! Det var ikke sånn da jeg var lita, men for omtrent 7 år siden mistet jeg masse hår og det ble plutselig veldig tynt. =( Nå som det er så populært med hair extentions tenkte jeg jo at jeg kan gi det en sjanse. Kanskje det blir bra med clip-ons? :D På mandag (eller rettere sagt natt til tirsdag) bestilte jeg extentions fra www.rapunzelofsweden.no og de kom allerede i dag!! Det syns jeg var imponerende fort, med tanke på at det er fra Sverige og det kan bli stoppet i tollen og alt som er! Meget fornøyd! :D
I tillegg til hair extentions fikk jeg med gratis øyevipper
og en discount code til neste gang jeg handler der! :)


Fantastisk nettbutikk! Sjekk ut! :D

Jeg har ikke testet ut håret enda, men er spent på hvordan det blir. Håret er jo rett, så entet må jeg krølle det, eller rette ut mitt eget hår. Noe annet ville vel sett dumt ut! :P Jeg er også redd extentionsene er litt mørkere enn mitt eget hår... =/ Men da får jeg vel farge håret mitt da! ;)

Neste pakke var fra www.makeupmekka.no/. MASSE øyenskygge! :D Nå bør jeg ha alle farger man trenger på øyelokkene! Og så jeg som aldri bruker noe annet enn brunt og kanskje grått av og til! =P Den ene brune var knust da jeg fikk den.. :(

Masse øyenskygge! Fikk også med noen vareprøver på forskjellige
foundations, og et tilbud om å kjøpe foundation til 30 %. 


Den siste pakken kom fra www.coverbrands.no. :D

Brynfarge, brynpensel og brun øyenskygge! Ja, brun! ;)

Morro med pakker!! :D

Ingen kommentarer: