8. desember 2006

Bakemester Ginepus!

En i klassen skulle bake kake til siste skoledag på fredag, og jobben falt såklart på meg! Og jeg er glad til! =) Men hva baker man til en klasse med tolkespirer da? Er ikke lett å finne en kakeform som gjenspeiler tegnspråk og tolking, iallefall ikke på så kort tid.. Og et julemotiv gadd jeg ikke bake.. Så da må jeg jo ta noe som gjenspeiler meg selv da..og hva er ikke mer typisk Ginemor enn en traktor??! John Deere så klart! :D






Kakedeig!
Eller heter det kakerøre
når det er så flytende?








Stekt kake!








To stykk upyntede
traktorkaker!








Maasse farget
smørkrem til pynting!







Resultatet! =)
Den smakte godt!





Og klassen ble veldig fornøyd! :D

4 kommentarer:

Lise sa...

Veldig fin kake!! Du skulle blitt baker/konditor!! :D Tusen takk for at jeg fikk slikke bollen når jeg kom på besøk midt oppi kakebakinga :D Det er en kake igjen, er det ikke? *hinthint* ;)

Gine sa...

Hihi, tusen takk! =)
Den gjenværende kaka knakk da jeg skulle putte den i fryseren! =( Men det er jo en enda bedre grunn til at vi må spise den selv, er det ikke? ;) Da når den er pyntet er du hjertelig velkommen til traktorkakespising! :D

Lise sa...

Jeg stiller opp, bare å si ifra!! :D

Anonym sa...

Ja ble veldig fornøyd! :)
flink du er og så fin blodd du har fått! God jul!