2. desember 2006

Julebord på Kiwi!

Ikveld var det julebord på Kiwi, og det kan jo ikke bli annet enn gøy!! :D Vi troppet tapre opp på Kiwi kl 18 alle sammen, med unntak av de tre stakkarene som måtte jobbe da, Carina, Lene og Kenneth! Stakkar! Da gjengen var samlet trasket vi avgårde til Gloria Flames på Grønland, hvor vi skulle "vorse" litt. Flere av oss fant plutselig ut at da man ikke har spist noe på en hel dag blir man fort full!



Meg og Anders.
Før vi begynte å drikke,
vel og merke!







Robert, Madeleine
og Christian!







Anders, Marthe
og Lene Monika!






Hva skjedde??!
Sånn går det etter noen
raske øl på alt for
tom mage!



Med det ene mål om å ikke drikke oss fulle før middagen trasket vi vel berusede videre til Biblos, hvor alle i Kiwi sentrum var samlet. Der fikk vi servert ribbetallerken fra Egon, og vi fikk utdelt masse ølbonger. Anders fant selvfølgelig ut at aquevit må man ha, og spanderte en på meg også! Heldigvis kom Øyvind bortom og drakk opp den! =P Carina jobbet mellomvakta på Kiwi i kveld, og fikk heldigvis gå litt tidligere, så hun kom tidsnok til å få med seg middagen på Biblos! =)





Robert, Lene Monika
og Madeleine!






Øyvind, som har sluttet
på Storgata 33 og begynt
på Ullevaal, ble nok veldig
glad for å se oss igjen!


Da maten var spist, og folk var mer enn fulle nok, gikk turen videre i taxi til Samfunnet, hvor alle i Kiwi Oslo var samlet. Her fikk vi utdelt enda flere ølbonger, og folk ble enda fullere. Jeg rotet bort et kamera, Carina rotet bort en hanske, veldig mange rotet bort ølen sin, og plutselig hadde jeg rotet bort Lene Monika også. Men det er merkelig hvordan absolutt alt dukket opp igjen da kvelden var på hell. =)





Carina og meg
på Samfunnet!






Anders, Marthe og
meg utpå kvelden!







Samfunnet var dekorert
til ære for oss!








Carina møtte ei
med lik kjole!







Ved 1-tida på natta
kom endelig Kenneth!



Da Samfunnet stengte dørene, og de fleste var fornuftige nok til å dra hjem og sove litt, dro Anders, Kenneth og jeg til Anders for å ha nachspiel. Madeleine skulle også være med, men hun forsvant på veien, avhopperen! =P Vi tok taxi til et gatekjøkken i Gamlebyen, hvor vi kjøpte med oss en pizza, og derfra gikk vi til Anders. Stakkars lille Ginemor var veldig full og veldig sliten, og lengtet etter senga si. Hun kom diltende en 3-4 meter bak, og det eneste man hørte fra henne var frustrerte utbrudd som "Er vi fremme snart?", "Kan jeg snu?", "Er det langt igjen?", "Hvor er senga mi?" og lignende. Men tapre Kenneth og Anders dro meg med, og etter å ha fortært litt pizza og cola var det liv igjen. Ved 6-tida fant jeg ut at det var på tide og komme hjem, og tok en taxi. På turen fra Gamlebyen hjem til Grefsen fikk jeg full innføring i sexlivet til sjåføren, og alt hva han mente om homofile folk. Æsj, for en ekkel sjåfør! Jeg kom meg omsider hjem, og sov et par timer før jeg troppet tappert opp på Kiwi klokka 14.00 på søndag for å jobbe litt. Deeeeeeeet var en slitsom dag!

Ingen kommentarer: