15. desember 2006

Fredag!

Inatt har jeg sovet i 11 timer!! Det ligner virkelig ikke meg! Jeg til og med sover i skippertak jeg! =P Med unntak av noen våkne minutter ved halv 8-tida for å sende noen lykke-til-med-eksamen-meldinger, så sov jeg sammenhengende! Utrolig uthvilt idag! =)
Nok en gang har jeg vært på Storo for å prøve og kjøpe noen julegaver, og gjett hvordan det gikk?! Selvfølgelig handla jeg bare til meg selv!! Kommer til å bli blakk før jeg får kjøpt noen julegaver jeg! Idag kjøpte jeg to nye sånne hettejakkegenserting, av samme type som jeg kjøpte igår, bare i andre farger og mønstere! Ble litt for forelsket i den genseren tror jeg! Hun dama bak disken så litt rart på meg siden jeg hadde på meg den jeg kjøpte i går, og kjøpte to nye idag! =P Morro! Etter alt for mye pengebruk var det på tide å komme seg bort fra kjøpesenteret, så jeg dro på Kiwi 3 kvarter tidligere enn jeg trengte! Der satt selvfølgelig både sjefen, assisterende sjef og trainee på rævva og latet seg, med hver sin røyk! Og i løpet av den halvtimen jeg satt der med dem gjorde dem absolutt ikke noe annet enn å røyke 4 røyk hver, og sparke litt fotball med en Kiwi-softball! Men så var det en tulling som stjal masse varer da, så da måtte de passe litt på han da... Neida, de er kjempeflinke til å jobbe alle tre! :D Stakkarene sliter jo livet av seg fra klokka 5 hver eneste morgen, så de fortjener en pause i ny og ne! ;) Dagen på jobb gikk overraskende bra, nesten ingen sure kunder, og kjempeblide kollegaer! =)
Etter jobb gikk turen hjem for å spise potetgull og dip! Namm! :D Må passe på å spise litt, kunne jo risikere å bli tynn! Det hadde vært litt for dumt! ;P
Hmmm, idag har vært en bra dag! =)



Superchips!
Namm! :D

Ingen kommentarer: