12. desember 2006

Julegaveshopping!

Lise sliter skikkelig med eksamenslesinga om dagen, så for å gjøre det enda værre for henne dro jeg henne med på mange timers julegaveshopping idag! Slem? Jeg? Aldri! Hun trengte sikkert en god lang pause! =)
Greia med hele shoppingturen var jo at vi skulle shoppe julegaver da.. Men det første vi gjorde var å kjøpe julegardiner, før vi plutselig kjøpte pensko til Lise. Så gikk vi og kjøpte hver vår chickenbite og hadde en lang god frokostpause! =P Vi skjerpa oss litt og begynte å titte etter noen julegaver da, men sklei fort ut igjen, og begynte å se på kjoler istedet. Tror jeg prøvde nærmere 40 kjoler, men jeg blir jo aldri fornøyd, så noen kjole ble det ikke! Midt på dagen hadde vi en ispause på Mama Mia på Oslo City! Herlig is! :D
Etter ca 6 timer titting på alle mulige rare ting, kjøpte jeg et par julegaver før vi dro hjem. Lise derimot kjøpte ikke en eneste julegave idag! =P Vellykket julegaveshopping?? Tjaaaa... Men morro var det uansett! :D






Isspising

høyt
plan



2 kommentarer:

Lise sa...

Tusen takk for at du dro meg med på julegaveshopping! Fikk ut endel frustrasjon (over eksamen og en viss utakknemlig person) og er nå i mye bedre humør! Vi hadde det jo gøy da, må gjenta det når jeg er ferdig med eksamen!! :D

Gine sa...

Var det jeg visste jeg, at detta kom til å gjøra susen! :D Kanskje ikke i antall sider som er nøye lest, men iallefall når det gjelder humøret! ;)