14. desember 2006

Mer Julegaveshopping!

Siden tirsdagens julegaveshopping endte i særdeles lite julegaver, prøvde jeg igjen idag! Og så lenge Lise har eksamen imåra fikk hun ikke lov å være med på shopping denne gangen, og jeg dro med meg Espen istedet. Stakkars fyr! Han gikk bak og var sliten, og ville helst hjem. "Setter meg her og hviler litt jeg" var en strofe jeg hørte maange ganger! Men tapper som han er holdt han ut! =)
Også denne gangen ble det lite julegavehandling, og heller masse handling til meg selv! Jeg kjøpte meg en genser, 7(!) par øredobber, en julestjerne, en annen fiin juleblomst, og masse annet rart som man alltids har brukt for. Var flink og kjøpte et par julegaver da, men ikke så mange som jeg skulle! =P Rart det der!
Da vi kom hjem slokna stakkars, slitne Espen på sofaen, mens jeg tjuvstartet litt på julepyntinga! =) Julegardiner, juleblomster, juleputer, og alt som er! Og bort med alt det turkise! ...nesten da... ;)





Julestemning
i vinduet! =)









Julestjerna på
plass på
bordhjørnet!

Ingen kommentarer: