31. desember 2006

Nyttårsaften med varetelleing!

Siden nyttårsaften er på søndag i år, er det varetelling idag istedet for 1. nyttårsdag, som det egentlig er! Tapre som vi er var vi på plass på Kiwi kl 9, hele gjengen! (nesten da...) Slitsomt siden jeg jobbet seint igår, så kaffetrakteren var til god hjelp idag! Vi kom igang med tellinga, og gjett hvilke hyller jeg fikk tildelt?! Jo, selvfølgelig krydder, leverpostei og knekkebrød!! Møkkahylla! Men har jo en god del trening med de hyllene nå da, så det gikk fort!=) Dessuten hadde vi bare 487 krydderposer denne gangen, i motsetning til 700-og-noe sist! Og bare 301 bokser med leverpostei! Siden halve Kiwi-gjengen er rundt omkring i landet på juleferie, var vi ganske få som telte, og ergo telte vi lenge nok til å få matpause denna gangen! Kjeeeempegod pizza fra PizzaBaronen! Tarjei og Christian mente det var dessertpizza, siden det var ananas på, og stakkars Lene Monica som hadde bestilt pizzaen fikk gjennomgå resten av dagen! Etter 7 lange timer var vi endelig ferdig med å telle, og turen gikk hjemover! Der venta Espen, Lise, Kise og en rå kalkun som skulle bli stekt! Etter mye om og men og mye diskusjoner frem og tilbake og hvordan en kalkun lages, og mange telefoner til tapre mødre, ble det omsider mat! Kjempegod og saftig kalkun med masse godt tilbehør! :D NAMM!!


Kalkun!




Etter middagen spilte vi Buzz, spiste godteri, drakk og løp ut og inn og så på for tidlig oppsendte raketter, fram til vi skulle ut ønske 2007 velkommen! Jeg har hatt maaange iskalde nyttårsaftener opp gjennom åra, og siden jeg har fått sånn fin lue og et kjempevarmt fint skjerft til jul, pakka jeg meg godt inn for ikke å fryse i år! Det ble fort for varmt! :P De på andre siden av veien her er sånne flotte fine millionærer, så de skjøt opp maaasse kjempestore kjempefine raketter, så vi hadde fin underholdning. I tillegg har vi jo utsikt over hele byen, så detta ble bra! Champagne hadde vi også! Skål, og godt nyttår!



Lise og Meg
ser på raketter!









Godt Nytt År!!

Ingen kommentarer: