27. desember 2006

Hade til Preben!

Idag kom Lise til meg, og vi laget en fotokalender til Preben. Han skal jo flytte sin vei, helt til Dublin! =( Så vi laget en kalender med alt det gøye vi har gjort med han den lille tida vi har kjent han! Sånn at han skal henge den på veggen og titte på den hver dag, og huske hvor utrolig gøy han hadde det med oss! =) (Og savne oss så mye at han kommer hjem!;P) Etter å ha drivi med kalenderen i timesvis ble vi omsider ferdig ved 9-tida, og dro nedover for å møte han. Vi gav han en diger bamse og kalenderen, som en form for julegave da! Virka som han ble glad, og bamsen døpte han til Gliset, en blanding av Gine og Lise! Vi fikk gaver av han også, som vi ble veldig glad for! =)
Da gavesermonien var over så Preben på meg og spurte "Husker du hva du har lovet meg, Gine?" Etter mye tenking og grubling uten å komme på det, fortalte han meg at jeg visst har lovet at siste kvelden han er i Oslo skal han få lov å spandere biff på meg og Lise. Så da var det bare å bli med ut å spise biff da, og vi gikk til Big Horn Steak House. Kjempegod biff! :D Kelneren var ei ekstremt stresset og høylytt dame, som tømte brus på bordet, og prøvde å ta fra oss maten før vi var ferdige. Hun fortjente ikke mye driks, men måtte få bittelitt for dialekta si, hun var jo fra Hedmark! Det endte med at Preben tømte lommeboka for kronestykker og noen myntrester fra en Praha-tur! =P
Det var forferdelig trist å si hade til Preben! =( Har jo hatt det så mye morro med han detta halvåret! Den søte lille Kiwi-kunden som kjøpte en 4-pakk med Pepsi Max og en pizza hver eneste dag, som nå plutselig er blitt en av mine beste venner. Og så bare reiser han sin vei til Dublin! Trist!! =( Kommer til å savne han masse! Men vi skal nok dra å besøke han snart! =)




Nå glemmer han
forhåpentligvis ikke at
vi er glad i han! =)







Vi roter da aldri!!









Nammmm!! :D








Masse hyggelig driks!







Et siste bilde av
vår elskede lille
Preben! =)


Herregud, det høres jo ut som om han er død eller noe! :S Jaja, han har bare flytta da, og vi savner han! =)

Ingen kommentarer: